آخرین اخبار
کد مطلب: 80378
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري:
رسانه‌ها باور به پايداري نظام را در مردم تقويت کنند
تاریخ انتشار : 1393/05/29 22:54:44
نمایش : 1964
تقويت باور و اعتقاد مردم به پايداري و استمرار با اقتدار نظام اسلامي کشور از کارهاي اساسي و مهمي که رسانه‌هاي مومن و متعهد بايد آن را به جد پيگيري کنند.
به گزارش سلام لردگان به نقل از جهانبين نيوز، حجت‌الاسلام محمدعلي نکونام پيش از ظهر امروز در ديدار با مديرمسئولان قرارگاه‎هاي فضاي مجازي بصيرت استان‎ها و اقشار سازمان بسيج کشور اظهار کرد: اينکه استان ما ميزبان چنين گردهمايي فرهنگي و رسانه‌اي است بسيار خوب و ارزشمند است و اميد مي‎رود نتيجه اين هم‌انديشي ترويج بيش از پيش تفکر و فرهنگي بسيجي در کشور باشد.

وي، روحيه ولايتمداري را راس همه امور کشور دانست و گفت: بقا و ماندگاري نظام اسلامي به حفظ و تقويت اين روحيه بستگي دارد و انتظار مي‎رود که اين مهم از سوي فعالان رسانه‌اي به ويژه جمع شما به نحو شايسته‌اي مورد توجه قرار گيرد.

نکونام، مقطع زماني کنوني کشور را يکي از بي‎نظيرترين مقاطع تاريخي دانست و افزود: درحالي که وقايع تاريخي مشابهت‌هاي زيادي به هم دارند اما مقطع کنوني به واسطه غيبت امام عصر(عج) و حاکميت ولي‌فقيه بي‎نظير و متفاوت است.

امام جمعه شهرکرد، تحقق اسلام راستين را مهمترين هدف از تشکيل نظام اسلامي برشمرد و تصريح کرد: ما نمي‎خواهيم بگوئيم که توانستيم اسلام راستين را به طور کامل در جامعه پياده کنيم و تا دست‎يابي به هدف مورد نظر فاصله زيادي داريم اما با ايستادگي بر آرمان‌هاي اسلام و نظام و آرموه‌هاي امام راحل و مقام معظم رهبري مي‎توان اين مهم را به خوبي محقق کرد.

نکونام، پيوند مستحکم مردم با ولايت را مهمترين عامل ماندگاري و استمرار نظام دانست و اظهار کرد: همه ما در نظام اسلامي به دنبال يک هدف که اسلام است، هستيم و تا زماني که پيوند خود را با ولي‎فقيه مستحکم نگه‌داريم دشمن نمي‏تواند به ما آسيبي برساند.

وي بر ضرورت تقويت باور مردم به پايداري نظام از سوي رسانه‌‌ها تاکيد کرد و گفت: از کارهاي اساسي و مهمي که رسانه‌هاي مومن و متعهد بايد آن را به جد پيگيري کنند، تقويت باور و اعتقاد مردم به پايداري و استمرار با اقتدار نظام اسلامي کشور است.

نکونام با اشاره به تقابل فرهنگ ديني و فرهنگ ضدديني دشمن، خاطرنشان کرد: درحالي که دشمتن با راهکارها و ترفندهاي مختلف و متعدد درصدد تضعيف فرهنگ ديني ما است اما رسانه‌هاي ارزشي و متعهد کشور بايد اين هجمه‌ها را به خوبي شناسايي و خنثي کنند.

انتهاي پيام/ خ ز/
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس